REVIEW:BIO ESSENCE MIRACLE WATER

By noramalinayoup - Friday, December 27, 2019

Assalamualaikum dan Hai readers..

First of all, thanks singgah aku punya blog yang tak seberapa ni.. today, aku nak review beberapa produk skincare yang aku pernah pakai before ni selama 2 tahun then aku decide untuk tukar skincare lain pula..

Aku nak review lah sikit produk2 yang aku pernah pakai, mungkin boleh digunakan oleh orang lain, atau ada yang nak tahu lebih lanjut pasal produk tu..

Okay, sebelum ni aku pakai bio essence miracle water tu, dan not bad.. boleh guna siapa yang ada masalah kulit sensitive tu, aku harap review aku dapat membantu korang.. sepanjang 2 tahun aku guna, jerawat kadang naik tu faktor horman, aku berubah ke produk lain sebab nak mencuba yang lain pula..

Jenis:pelembab muka/moisturiser
Rate: 4/5
Sangat sesuai untuk oily skin , sebab waterbase.
Harga: range Rm40-50
Boleh dapat di watson atau guardian untuk harga diskaun


Jenis:Toner
Rate: 4/5
Tak melekit bila pakai, best.. boleh tahan 3 bulan juga ,ikut cara penggunaan
Aku tak rajin, jadi tahan lama
Harga: RM30-40 
Nak murah pergi waktu sales di watson atau guardian


Jenis: Foam cleanser
Rate:4/5
Untuk sensitive skin sangat sesuai,wangi juga cleanser dia
Harga : RM13-20 
Selalu watson buat sales boleh dapat RM13, murah kan


Jenis: Hydrating water
Rate:5/5
Harga: RM5-40 ( price ikut saiz botol)
Paling cepat habis dan ni paling best guna

  • Share:

You Might Also Like

0 comments